Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Δύσκολες Αλήθειες

Είμαι ένας νοητικός ακροβάτης. Η ζωή που κάνω ενδεχομένως να μην μοιάζει και τόσο ριψοκίνδυνη, ωστόσο έχω την αίσθηση πως είναι. Νιώθω να περπατώ πάνω σε ένα τεντωμένο σχοινί. Ένα σχοινί που βρίσκεται πάνω απ΄τους ουρανούς. Στην μια του μεριά, ένας ωκεανός γνώσης κι ευφυίας που καταπίνει ζωές. Στην άλλη, ένα βουνό με κοφτερά βράχια έτοιμο να σε κατασπαράξει.

Το σχοινί έχει ως αφετηρία την περίοδο της αφύπνισης που βιώνει ένας άνθρωπος και τελειώνει με το γύρισμά του στην λήθη. Συνήθως, το πέρασμα αυτό το αποκαλούμε ζωή. Η ζωή μας λοιπόν, θα μπορούσε να περιγραφεί, ως η πρώτη και τελευταία ευκαιρία που μας δίνεται, για να κάνουμε ένα πέρασμα απ'το κενό, στο κενό. Κατά την ψεύτικη διάρκεια αυτής μας της προσπάθειας, βαρίδια έρχονται και κάθονται πάνω μας. Βαρίδια αγγελικά, βαρίδια δαιμονικά. Μας δυσχαιρένουν το ανούσιο έργο κάνοντάς μας να ρισκάρουμε σε μεγαλύτερο βαθμό την περαστική μας ύπαρξη.

Είμαι σ'ένα σημείο που τα βαρίδια που μου'ρχονται, τείνουν να με οδηγήσουν σε ανισορροπία. Ο βίος μας, λέγεται βίος γιατί είναι αγώνας και γιατί θέλει τόλμη κι ανδρεία για να ζήσεις πραγματικά μια τραγική ζωή. Εν τούτοις, ο φόβος που με διακατέχει, μου δίνει και την δύναμη για να συνεχίσω να βαδίζω μπροστά. Ο φόβος του να χάσω τον εαυτό μου, με τα τόσα βαρίδια, είτε στα αριστερά, είτε στα δεξιά του σχοινιού δε θα πρέπει να με καταπλακώσει.

Σκοπός της ζωής μου, είναι να νιώσω τη γαλήνη που νιώθει αυτός που λέει καθώς πεθαίνει, ήτανε μια ζωή που άξιζε να ζήσω. Να βρω τον φίλο Θάνατο με το χαμόγελο στα χείλη κι ας μου πάρει δυο φορές την αμαρτωλή μου ψυχή.

Μα αν χαθώ ποτέ, μην απογοητευτείτε. Θα'χω πάει είτε στο βυθό, να πιω όλο τον ωκεανό για να μην πνιγεί κανείς σας, είτε στο βουνό, για να λειάνω με λέξεις τα βράχια και να μην τρυπηθεί κανείς, που ρίσκαρε να πει στον εαυτό του μια δύσκολη αλήθεια κι απ'το πολύ το βάρος έπεσε τελικά απ'το σχοινί του.

Προς το παρόν, ακροβατώ σ'ένα σχοινί που ίσως και να σπάσει απ'τις πολλές αλήθειες. Όσο καλός ακροβάτης κι αν είναι κανείς, η ποιότητα του σχοινιού του, παίζει κι αυτή καθοριστικό ρόλο στην έκβαση της προσπάθειάς του. Και η ποιότητα, για εμένα, δεν είναι άλλη απ'την οχύρωση του εαυτού, μπροστά στις δυσκολίες που μας έρχονται...






Γραμμένο τον Δεκέμβρη του 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσφατα

Τέλους Τίτλοι

Αλήθειες. Υπάρχουν πολλές από δαύτες στον κόσμο μας, και μια εξ αυτών είναι η ακόλουθη: κάθε τέλος σηματοδοτεί μια νέα αρχή. Υπάρχει όντω...

Δημοφιλείς