Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Η πρώτη μου ανάρτηση

Σας καλωσορίζω όλους στο blog μου. Ένα blog το οποίο ήθελα να κάνω εδώ και χρόνια, ωστόσο καθυστερούσα λόγω της αναβλητικότητας που με διακρίνει.. 😄

Η απόφαση όμως πάρθηκε πρόσφατα. Έψαξα λίγο, ρώτησα έναν καλό φίλο, συνέλεξα όσες πληροφορίες χρειαζόμουν και μέσα σε 2-3 απογεύματα ετοίμασα το blog στην μορφή που είναι τώρα. Αν περιηγηθείτε για λίγο στο blog, θα καταλάβετε πάνω κάτω τον σκοπό του. Αλλά για να μη σας κουράζω σε περίπτωση που δεν γίνεται και τόσο ευνόητο, ο σκοπός του blog είναι να μοιραστώ με τον υπόλοιπο κόσμο θέματα που με ενδιαφέρουν. Προσπαθώντας να τα βάλω σε μια τάξη, τόσο στο blog όσο και στο κεφάλι μου, θα ξαναπιαστώ με βιβλία, ταινίες και θέματα που με απασχόλησαν τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης, ως κλασικός ερευνητής του ίντερνετ, θα ψάχνω συχνά πυκνά πράγματα που μου αρέσουν και φιλτράρωντάς τα σύμφωνα με την οπτική μου θα σας τα παρουσιάζω. Θα είμαι από εδώ και πέρα ένας μάγειρας της σκέψης, ή ένας πνευματικός κηπουρός... 😇

Αυτά εν ολίγοις. Κάπου εδώ ξεκινάει ένα όμορφο ταξίδι για εμένα. Κι όποιος/α θέλει, θα χαρώ να τον/την φιλοξενήσω στο blog που ετοίμασα για όλους μας.



4 σχόλια:

Πρόσφατα

Τέλους Τίτλοι

Αλήθειες. Υπάρχουν πολλές από δαύτες στον κόσμο μας, και μια εξ αυτών είναι η ακόλουθη: κάθε τέλος σηματοδοτεί μια νέα αρχή. Υπάρχει όντω...

Δημοφιλείς